23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto vinder discountkrigen

En undersøgelse, som YouGov har foretaget for metroXpress, viser, at 25 procent af danskerne mener, at Netto er det supermarked, hvor man får mest for pengene i Danmark.

På andenpladsen finder man Lidl, som har fået 22 procent af stemmer, og Rema 1000 ligger som nummer tre med 19 procent. Det skriver metroXpress København.

Kun otte procent af danskerne mener, at Nettos konkurrent Fakta er det supermarked, hvor man får mest for pengene, og dermed lander Fakta på en fjerdeplads.

- Jeg ville ikke have gættet på, at vi er så langt efter Netto. Jeg synes, det er en hård måling, men vi må bruge den som inspiration til at blive bedre, siger informationsdirektør i Coop, Jens Juul Nielsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126